Snimak webinara – eFakture – najčešća pitanja i prikaz rada

od strane | nov 7, 2022 | Elektronsko fakturisanje, Preduzetnici, Privredna društva | 4 Komentari

Izdavanje elektronskih faktura ili eRačuna postaće obavezno od 01.01.2023. za većinu poslovnih subjekata. U kojoj meri ste spremni za ovu promenu?

U saradnji sa Minimax Srbija, organizovali smo webinar na temu izdavanja eFaktura, kroz odgovaranje na najčešća pitanja i praktičan prikaz rada. Detaljno o eFakturama govorila je Marija Đorđić, ovlašćeni računovođa, dok je Jovana Pralica na primeru Minimaxa prikazala praktični deo rada sa eFakturama.

Niže se nalazi snimak webinara.

Sadržaj webinara po  minutima:

00:00 – 05:00       Uvod – Miroslava Kovačević, Saop doo

05:00 – 20:00       Opšte o sistemu eFaktura – Marija Đorđić, Experta doo

20:00 – 49:00       Prikaz rada sa eFakturama preko računovodstvenog programa Minimax – Jovana Pralica, Saop doo

49:00 – 1:16:00    Pitanja i odgovori iz prakse – Marija Đorđić, Experta doo

1:16:00                Pitanja i odgovori učesnika

Na našem blogu možete pročitati i sledeće tekstove o Sistemu elektronskih faktura:

Kada se izdaju eFakture a kada ne – matrica primera – Experta

Sistem eFaktura – šta nas čeka 01.01.2023. godine – Experta

Kako da pristupnim sistemu eFaktura? – Experta

Da li moram da izdam elektronsku fakturu javnom sektoru iako sam paušalac? – Experta

 

 

4 Komentari

  1. Bosiljka Milošević

    webinar je savršen, hvala puno

    Odgovori
    • Marija Đorđić

      Hvala što nas pratite!

      Odgovori
  2. Bojan Petković

    Jedno veliko hvala i poštovanje za sve što radite i nesebično delite sa zainteresovanim licima. Želim Vam puno uspeha u daljem radu!

    Odgovori
    • Marija Đorđić

      Hvala što nas pratite!

      Odgovori

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *