Besplatan webinar – eFakture – najčešća pitanja i prikaz rada

od strane | okt 31, 2022 | Elektronsko fakturisanje, Informacione tehnologije, Preduzetnici, Privredna društva, Racunovodstvo | 0 Komentara

U saradnji sa Minimax Srbija, organizujemo webinar na temu izdavanja eFaktura, kroz odgovaranje na najčešća pitanja i praktičan prikaz rada.

Webinar je besplatan i održaće se 02.11.2022. u 13h.

Izdavanje elektronskih faktura ili eRačuna postaće obavezno od 01.01.2023. za većinu poslovnih subjekata. U kojoj meri ste vi i vaši klijenti spremni za ovu promenu?

Detaljno o eFakturama govoriće Marija Đorđić, ovlašćeni računovođa, dok će Jovana Pralica na primeru Minimaxa prikazati praktični deo rada sa eFakturama.

Pridružite nam se i saznajte:

  • Kako će izgledati rad na portalu?
  • Da li se obaveza izdavanja eFaktura odnosi na moju firmu?
  • Kako će dobijeni e-računi od dobavljača da utiču na moje poslovanje?
  • Da li je tačno da ću za svaki primljeni avans istog dana morati da izdam avansni račun?
  • Kako da organizujem čuvanje papirnih i elektronskih računa?

Prijavite se na linku:

E-fakture: najčešća pitanja i prikaz rada – Minimax – internet knjigovodstveni i poslovni program (RS)

0 komentara

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *