Podsećamo sve privredne subjete da su od pre dve godine dužni da imaju aktivan nalog kao korisnici portala eUprava i eSanduče na istom portalu.
Ideja zakonodavca je da se omogući dostava različitih dokumenata od strane državnih organa privrednim subjektima u jedinstveno elektronsko sanduče, na portalu eUprava.gov.rs.
Jedinstveni elektronski sandučić definisan je Zakonom o elektronskoj upravi kao elektronski poštanski sandučić korisnika za prijem svih elektronskih dokumenata u elektronskoj upravi. Istim Zakonom uređeno je da se elektronsko dostavljanje elektronskog dokumenta vrši u Jedinstveni elektronski sandučić korisnika usluga elektronske uprave ili drugim elektronskim putem u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronski dokument i usluge od poverenja u elektronskom poslovanju. Možemo očekivati da će državne institucije uskoro početi sa dostavom različitih dokumenata pravnim licima, u elektronskoj formi u Jedinstveni elektronski sandučić, pa se preporučuje da firme registruju nalog na eUpravi.
Registracija se sprovodi u dva koraka.
Prvi korak podrazumeva da se zakonski zastupik prijavi na svoj lični nalog na eUpravi. Kako da to uradite putem kvalifikovanog elektronskog sertifikata ili ConsentID aplikacije možete pogledati ovde:
(232) Experta – Prijava sa elektronskim potpisom radi registracije firme na eUpravi – YouTube
(232) Experta – Prijava putem ConsentID aplikacije radi registracije firme na eUpravi – YouTube
Drugi korak podrazumeva registraciju firme nakon što se zakonski zastupnik prijavio na svoj lični nalog. Pripremite matični broj firme da biste obavili postupak do kraja kao u videu:
(232) Experta – Registracija pravnog lica na portalu eUpravu – YouTube
Kada ste obavili registraciju firme, vaše eSanduče možete pronaći ovako:
(232) Experta – Kako da proverite eSanduče firme nakon registracije na eUpravi? – YouTube
0 komentara